Maksu- ja toimitusehdot

Tutustuthan huolellisesti alla oleviin tietoihin ja ehtoihin ennen tilaamista:

Maksutavat

Mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo ja Siirto

Verkkopankkimaksut: Nordea, OP, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken ja S-pankki

Luottokortit: Visa, MasterCard, Amex

Lasku- ja osamaksutavat: OP-Lasku, Walley sekä Jousto

Postitus

Postituskulut 5,90 euroa lisätään tilauksen hintaan. Samoilla postikuluilla voidaan kuitenkin lähettää max. 8 kilven paketti. Tämä kannattaa hyödyntää esim. kimppatilauksena. Saat Postilta ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä tekstiviestinä.

Toimitus

Kilvet toimitetaan kirjeenä tai postipakettina lähipostiisi, toimitusaika tavallisesti 2-5 arkipäivää.

Erikoisemmissa tai suuremmissa tilauksissa pyytäisin ottamaan yhteyttä info@omakilpi.fi. Toimitamme tilauksia toistaiseksi ainoastaan Suomeen.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muutoksiin.

Vastuut

Valmistamme tuotteen asiakkaan tilauksen mukaisesti. Mikäli tuotetta ei pystytä suoraan valmistamaan, esim. liian paljon merkkejä, jotka eivät mahdu kilpeen, niin olemme asiakkaaseen yhteydessä. Asiakas vastaa painautuksen luvallisuudesta sekä käyttöoikeudesta.

Omakilpi ei vastaa tuotteen vaurioitumisesta väärän käytön tai säilytyksen seurauksena, esim. naarmuuntuminen tai taipuminen.

Omakilven vastuu rajoittuu maksimissaan tuotteen hintaan.

Tilauksen peruminen

Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista tai tuotetta ei voida toimittaa. Mikäli korvaavaa tuotetta ei saada tehtyä, tilauksen peruunnuttua palautamme rahat asiakkaan tilille.

Pidätämme myös oikeuden tilauksen perumiseen.

Palautusoikeus

Tilaustyönä valmistetuilla kilvillä ei ole palautusoikeutta (Kuluttajansuojalaki 6§). Reklamaatioissa sekä tuotevirheeseen liittyvissä kysymyksissä ota yhteys meihin sähköpostitse info@omakilpi.fi. Lähtökohtaisesti virhe korjataan uudella vastaavalla tuotteella asiakkaalle.

Mikäli kyse on kuljetusvahingosta, asiakkaan tulee välittömästi tehdä vahinkoilmoitus Postille sekä toimittaa meille kopio vahinkoilmoituksesta sekä kuva vaurioituneesta tuotteesta. Tämän jälkeen toimitamme uuden tuotteen vaurioituneen tilalle.